صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: شیوه نامه گارانتی1403/02/31ورود به سیستم
کد خبر: 6تاریخ انتشار خبر: 24/10/1402 - 15:46تعداد بازدید: 332

شیوه نامه گارانتی


مقدمه

صاحب نظران بر این باورند که حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری، رمز بقای عرضه کنندگان کالا و خدمات بوده و یکی از مهمترین معیارهای حیات هر بنگاه توجه به خدمات پس از فروش خصوصادر مورد کالاهای مصرفی با دوام می باشد. کیفیت بالا و قیمت رقابت پذیر و معقول، شرط لازم برای موفقیت در فروش کالا میباشد. لیکن شرط کافی برای تداوم حضور یک محصول در بازار، تضمین خدمات پس از فروش آن است. بنابراین توجه و رسیدگی به خواست مشتری درحفظ بازارهای موجود و گسترش آن نقش قابل توجهی را میتواند ایفا کند.

در ضمن در فضای رقابتی امروز، آنچه رویکرد استقبال از کالا را افزایش می دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش آن است و تنها راه دستیابی به یک اقتصاد آزاد و حرکت سریع تر به سمت جهانی شدن برای رقابت با کالاهای مشابه خارجی، ارتقای کیفی محصولات و ایجاد اطمینان از کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد. هر چه شرایط گارانتی و خدمات بهتر باشد نگاه مشتری با اعتماد بیشتری همراه خواهد شد.

در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه، تولیدکنندگان کالا و خدمات، برای جلب مشتری ضمن کیفی سازی تولیدات خود، کالا را با تسهیلات ویژه ای به دست مصرف کننده می رسانند. ضمن اینکه خریدار همواره با اطمینان بیشتری به سمت خرید محصولات دارای گارانتی می رود.

شرط اولیه استفاده از گارانتی

با تشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات برند ادمیلسون و با آرزوی رضایت کامل از محصول خریداری شده، تمامی محصولات با ضمانتنامه ادمیلسون ارائه میگردند و هرگونه خدمات مورد نیاز در آینده به وسیله ضمانت در مراکز خدمات پس از فروش معرفی شده از طرف شرکت، قابل دریافت خواهد بود.

شرایط گارانتی ادمیلسون

محصولات شرکت ادمیلسون دارای 60 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است. به اینصورت که 24 ماه گارانتی (شامل 3 ماه گارانتی طلایی تعویض) و 36 ماه تامین قطعه و خدمات پس از فروش را شامل میشود.

  1. خدمات گارانتی طلایی تعویض: شامل محصولاتی است که در 90 روز اول بعد از تاریخ خرید، دارای ایراد فنی و ذاتی باشند که با تاییدیه واحد خدمات مرکزی ادمیلسون با کالای جدید جایگزین میشوند. خدمات طلایی به مشتریانی تعلق میگیرد که در زمان خرید محصولات ادمیلسون، سریال محصول را در سایت شرکت به آدرس www.edmilson.ir ثبت و فعال کرده باشند.
  2. خدمات گارانتی جهت تعمیر کالا: تعویض قطعه، دستمزد و یا سرویس دستگاه در طول دوره گارانتی کاملا رایگان میباشد. اما بعد از اتمام 24 ماه گارانتی، تمامی خدمات با کمترین هزینه بر عهده مشتری میباشد.
  3. محصولاتی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند: مانند اجاق گاز صفحهای، هود، فر توکار، آون سولار. نصب این کالاها در مدت زمان 24 ساعت بعد از خرید، توسط سرویسکاران مجاز ادمیلسون انجام خواهد شد و ملاک فعال سازی و شروع گارانتی، از تاریخ خرید و ثبت سریال محصول توسط مصرفکننده میباشد. (شماره واحد خدمات برای ثبت سریال 02533809000)
    نکته: محصولاتی مانند آبمیوه گیری، خردکن، چرخ گوشت، غذاساز، پلوپز، اسنک ساز و… دارای خدمات نصب نمیباشند و ملاک شروع گارانتی از تاریخ خرید محصول و ثبت تصویر فاکتور خرید در سایت ادمیلسون میباشد.
  4. هزینه ایاب و ذهاب، نصب و تعمیرات کالا، در محدوده شهری (لوازم بزرگ) برعهده شرکت لوازم خانگی ادمیلسون میباشد. (خدمات نصب و تعمیرات لوازم بزرگ، به صورت حضوری و توسط سرویسکار انجام میشود).

نکته مهم هنگام خرید کالا

در حین خریداری محصول از فروشنده، الزامی است از سلامت ظاهری و کارکردی دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. در غیر این صورت دستگاهی که دارای ایراد ظاهری همچون شکستکی یا ضربه باشد، شامل خدمات رایگان گارانتی نخواهد بود و مشمول دریافت هزینه در واحد خدمات پس از فروش خواهد گردید.

نحوه و شرایط پذیرش دستگاه

  1. نحوه پذیرش و ارائه خدمات از سه طریق انجام میشود:
  2. مراجعه به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش شرکت در شهر قم.
  3. مراجعه به سرویسکاران خدمات پس از فروش مجاز شرکت ادمیلسون.
  4. ثبت از طریق سایت رسمی شرکت ادمیلسون.

در صورتیکه شرکت در شهر شما دارای نمایندگی خدمات پس از فروش نباشد، باید با شماره تلفن 02533809000 تماس گرفته و بعد از هماهنگیهای مورد نیاز، دستگاه را از طریق تیپاکس یا پست به شرکت ارسال نمایید.

نکته: هنگام پذیرش دستگاه ارائه کارت گارانتی معتبر، کارتن محصول و فاکتور خرید الزامی است.

نکته: ساعت کاری بخش خدمات پس از فروش شرکت ادمیلسون از ساعت 9 الی 17 میباشد.

شرایط ابطال گارانتی

  1. اتمام مدت زمان گارانتی.
  2. باز کردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز.
  3. هر گونه ایرادی که ناشی از عدم استفاده صحیح از محصول توسط مصرف کننده باشد.
  4. هر گونه تغییر یا دستگاری سریال محصول یا در سریال کارت گارانتی.
  5. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، نوسانات برق و حوادث طبیعی.

خرید آنلاین

هم اکنون برای خرید محصولات از شرکت ادمیلسون بدون نیاز به صرف وقت و به سادگی میتوانید با مراجعه به فروشگاههای اینترنتی معتبر محصول خود را خریداری فرمایید. تمامی سایتها زیر نظر شرکت ادمیلسون بوده و فقط با ارائه ضمانتنامه و کارت گارانتی شرکت ادمیلسون مجاز به فروش هستند.





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co